BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 16, 2009

SeLaMat HaRi LaHiR UntuK Ma.....

Tersenyum aku bila melihat gambar ini.....Ceria, bahagia dan amat menyejukkan mataku memandang....Teringat lagi pada satu petang, saat aku dengan Ma sedang berborak-borak...aku usik Ma dengan pelbagai karenah...Ma tersenyum, ketawa dan kadang2 tertunduk menahan lucu...Bahagia sangat masa tu...Ma seorang pemalu sebenarnya...dan gambar ini hasil daripada gurau senda kami....Malam ni tepat Jam 12.01 malam pada tarikh 17.10...Ma akan menyambut hari kelahirannya yang ke-53 tahun....Erm...sedih sangat sbb xde disisi Ma waktu tu...Beberapa hari sebelum raye hari tu, aku telah membuatkan Ma menanggis sampai xboleh berkata-kata....Kenapa Ma menanggis??? adakah Ma terlalu gembira??..Aku tersenyum puas bila berjaya buat Ma menanggis....Apa yang aku buat??? :-) aku xbuat ape2, cuma sekadar melafazkan apa yang tersimpan selama ini...Aku ucap dengan penuh perasaan...Ma I Love U...begitu juga dengan ayah.....Ku print gmbar mereka lalu kucantum...melakar kata2 cinta untuk mereka....Ma terharu...aku senang Hati...Tapi...apa yang boleh aku buat untuk Ma pada hari kelahirannya ini???....Walaupun aku xmampu berbuat apa2...akan ku cuba yang terbaik...Semoga ALLAH melindungi dan merahmati Ma selamanya...ameen!!!

0 comments: